Thesis Details
Typ práce | bakalářská | |
Datum odevzdání | 20. 05. 2013 | |
Počet stran | 50 | |
Studijní obor | Robotika | |
Os. číslo | hil0018 | |
Jméno | Lukáš Hildebrand | |
Vedoucí | doc. Ing. Milan Mihola, Ph.D. | |
Konzultant | ||
Název práce | Návrh čtyřkolového podvozku pro testování algoritmů řízení | |
Design of Four Wheel Car Chassis Intended for Testing of Control Algorithms | ||
Abstrakt | Bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem čtyřkolového podvozku, který má sloužit pro testování algoritmů řízení. V úvodu jsou pro představu o konstrukci a pořizovací ceně obsaženy informace o servisních robotech využívající čtyřkolových podvozků. Dále jsou navrženy a konstrukčně zpracovány v systému Creo Parametric čtyři varianty podvozku a vybrána optimální varianta pomocí hodnotové analýzy. |
|
The bachelor thesis deals with structural design of four-wheel car chassis that is used for testing of control algorithms. In the introduction of the thesis is information about service robots, which use four-wheel car chassis, for better idea about construction and purchase price. Furthermore there are designed and constructed four variations of chassis in the Creo Parametric system. The optimal variation is chosen by using value analysis. |
||
Dosažené výsledky | Výsledkem bakalářské práce jsou čtyři varianty návrhů podvozků. Následně je vybrána a detailně zpracována optimální varianta. Dále je v práci obsažen 3D model varianty, sestrojený v programu Creo Parametric 1.0 a výpočtové programy pro určení pohonných jednotek. V přílohách je k nahlédnutí i 2D výkresová dokumentace. |
|
Result of the bachelor work are four variants of a car chassis. Then is selected and in detail processed the optimal varinant. The work also includes a 3D model of variation, designed in program Creo Parametric 1.0 and calculation programs for the determination of power units. In the annexes are 2D drawings available for inspection. |