Záznam o závěrečné práci na Katedře robotiky
Typ práce | bakalářská | |
Datum odevzdání | 20. 05. 2018 | |
Počet stran | 55 | |
Studijní obor | Robotika | |
Os. číslo | ste0390 | |
Jméno | Adam Stehlík | |
Vedoucí | prof. Ing. Zdenko Bobovský, Ph.D. | |
Konzultant | ||
Název práce | Soft robotika a její aplikace | |
Soft Robotics and its Applications | ||
Abstrakt | Bakalářská práce se zabývá tématem Soft robotiky a jeho rozdělením do základních kategorií. První část práce je věnována základním informacím o této problematice, inspiracím, historii a institucím, které se touto problematikou zabývají. Následuje rozdělení Soft robotiky do kategorii. Závěr práce se věnuje současnému stavu a dalším oblastem vývoje. |
|
Bachelor thesis deals with the topic of Soft robotics its distribution into individual categories. The first part of the thesis is dedicated basic information about this issue, inspirations, history and institutions which are interested in this topic. Next follows the division of Soft robotics into categories. Last part of the thesis is devoted to the current state of Soft robotics and areas of development in this field. |
||
Dosažené výsledky | V bakalářské práci jsem se zabýval tématem Soft robotiky. V první části jsem rozdělil tuto problematiku do jednotlivých kategorií a popsal jsem základní principy, které tyto roboty využívají, jako jsou měkké pohony a ohebná elektronika vhodná pro použití v tomto odvětví. V druhé části práce jsem se věnoval aplikačnímu využití Soft robotiky jako jsou efektory a manipulátory a rozvedl jsem nové možností využití Soft robotů v praxi. |
|
In my bachelor thesis, I dealt with the topic of Soft Robotics. In the first part, I divided this issue into different categories and described the basic principles that these robots use, such as soft actuators and flexible electronics suitable for use in this industry. In the second part of my work, I focused on application usage of Soft robotics such as effectors and manipulators and I described new possibilities of using Soft robots in practice. |